Amomalia Jewellery
Amomalia Jewellery
Huom! Kesäloman vuoksi verkkotilaukset ajalla 19.-26.6. postitetaan aikaisintaan 27.6. alkaen!
Account options
My AccountMy OrdersSupport
Sosiaalinen media

Yleistä

Amomalia (y-tunnus 3148034-2) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Tässä mainitut toimitusehdot koskevat tilaamista verkkokaupastamme ja ovat voimassa 2.1.2023 alkaen. Toimitusehtoja saatetaan päivittää tai muuttaa yksipuolisesti, joten tutustuthan ehtoihin aina tilausta tehdessäsi.

Tilaaminen ja maksaminen

Tilaaminen, hinnat ja toimituskulut Amomalian verkkokaupasta tilaaminen tapahtuu siirtämällä tuote ostoskoriin, vahvistamalla tilaus ja maksamalla tilaus maksupalvelun (Klarna Checkout) kautta. Klarna Checkoutin kautta voit maksaa turvallisesti heti kortti- tai verkkopankkimaksuna, laskulla myöhemmin tai joustavasti osamaksulla. 

Tilauksen edellytys on tilausehtoihin tutustuminen ja niiden hyväksyminen. Hyväksytty ja vahvistettu tilaus on sitova sopimus osapuolten välillä (poislukien kuluttajan peruuttamisoikeus, katso kohta palautus ja peruuttaminen). Tuotteiden hinta on se, mikä on esitetty verkkokaupan tuote-esittelyssä tilaushetkellä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Amomalia on verkkokauppa, ja tilaukset toimitetaan ainoastaan postitse. Lähetämme tilaukset postipakettina tai kirjeenä Postin kautta. Toimitus- ja käsittelykulut ovat postipaketilla 6,90 euroa ja kirjeellä 2,90 euroa, ja ne lisätään tilauksen loppusummaan. Yli 200 euron ostokset toimitamme ilman toimituskuluja. Varastossa olevien tuotteiden postitus tapahtuu mahdollisimman nopeasti, kuitenkin viimeistään 5 arkipäivän sisällä. Tilaustuotteiden toimitusaika sovitaan erillisen sopimuksen mukaisesti.

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Tämän vuoksi tarvitsemme sähköpostisoitteesi tilauksen yhteydessä.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Kuluttajalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta.

Jos haluat peruuttaa tilauksen, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@amomalia.fi 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta, jotta voimme lähettää ohjeet palautusta varten. Palautettavien tavaroiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisissä pakkauksissa, ja ne tulee lähettää takaisin huolellisesti pakattuna. Palautettava tuote on lähetettävä 14 vrk sisällä ilmoituksen tekemisestä. Hyvitämme virheellisen tuotteen palautuskulut. Muussa tapauksessa palautuskuluista vastaa asiakas, emmekä hyvitä palauttamisesta koituvia kuluja. Liitä palautettavan tavaran yhteyteen nimesi ja yhteystietosi. Ennen palautusta ota yhteys info@amomalia.fi palautusohjeiden saamiseksi.

Palautusosoitteemme: Amomalia, Siirtolanraitti 8, 90840 Haukipudas.

Huom! Noutopaikasta noutamatta jäänyt paketti, joka palautuu myyjälle, ei ole kuluttajansuojalaissa mainittu palautus. Noutamatta jääneestä tilauksesta veloitamme tilaajalta palautuksesta aiheutuneet todelliset kulut.

Reklamaatiot

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian, viimeistään 14 vrk kuluessa meille sähköpostitse osoitteeseen info@amomalia.fi , niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu info@amomalia.fi

Vastuunrajoitus ja erimielisyydet

Amomalia ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

menu-circlecross-circle